fredag 23 februari 2024

Fem en fredag v. 8 2024: Hipp, hurra!

elisamatilda: Fem en fredag v. 8: Hipp, hurra!

  1. Blir du visare med åren? På vissa områden, åtminstone 

  2. Hur firar du din födelsedag? Den firas inte så mycket för det mesta

  3. Vad skulle du önska idag om du blåste ut ljusen på tårtan? 
      En middag med hela familjen. Utflykt
 
   4. Har du någonsin haft en dålig födelsedag? Ja 

   5. Är du bra på presenter till andra?
       Jag tror att jag utan skryt kan säga  det😇

10 kommentarer:

  1. Det är ju faktiskt ett nöje att hitta på presenter till andra - även om det inte är nån garanti att man lyckas. Exempel: gav sonhustrun presentkort på pedikyr och manikyr som jag anser vara en njutning - hon avskydde det ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. nä, det var ju märkligt! det hade jag gärna fått!

      Radera
  2. ibland blir det mer firande, ibland mindre

    SvaraRadera
    Svar
    1. så är det ju. men att fylla år mitt i sommaren är ofta ingen hit. alla är överallt och ingenstans

      Radera
  3. Har man ett litet kalas, som jag, så kan man fylla vilken årstid som helst. Men om man ska vräka till det, så skulle jag vilja fylla på sommaren, för då kan man ju ha picknick i en park! Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag fyller mitt på sommaren, men då är alla någon annanstans. men förra året vräkte jag till det. och då kom de! allihopa och några till!

      Radera
  4. Här firas inte särskilt heller, visst uppmärksammas man och får en present men inga större kalas. Har alltid varit avis på dem som fyller år på sommaren och kan ha fester i partytält på gården. Fyller man år i november är det en annan femma. Trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. men på sommaren är alla så upptagna. men om en bokar in dem ett halvår i förväg så går det!

      Radera
  5. Va fint att vara bra på presenter! Just idag har vi firat födelsedagar, och de fick presentkort på Åhléns, har sån dålig fantasi!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tycker att det är roligt att tänka ut personliga presenter. presentkort på Åhléns är inte fy skam!

      Radera