lördag 25 maj 2024

Veckans mening v. 21 2024

MIN

Robert på bokbloggen Mina skrivna ord skriver så här: Varje lördag presenterar jag en mening från boken jag läser. En mening som har fått mig att stanna upp. Den kan vara humoristisk, men den kan även vara allvarlig. En mening att lägga några sekunder på." Häng på! Och länka i kommentarsfältet!

" Det dröjde inte länge innan investmentbanker i hela City of London packade ihop och flyttade så nära London Stock Exchange som deras balansräkningar tillät, vilket frigjorde värdefull egendom i det som dittills varit kapitalets hjärta." 

Ur  Hyper av Agri Ismail

3 kommentarer:

  1. Det är nog ingen bok för mig ....

    SvaraRadera
  2. London är en fantastisk stad att turista i. City of London är däremot dötrist. Bara bankkontor.

    SvaraRadera
  3. Fick jag nog ta och läsa om en extra gång...

    SvaraRadera