onsdag 7 augusti 2024

Just nu


Kulturkollo: Just nu - augusti 2024

"Augusti är den där månaden då luften är mättad, syrsorna spelar och kvällarna blir mörkare, dags för mys och kanske ett och annat kalas. Jobbvardagen kryper på för många och kanske har ni härliga kulturupplevelser på lut. Vi är förstås nyfikna på hur ni har det just nu. Häng gärna på och svara på frågorna på blogg, på instagram eller på X. Tagga oss eller kommentera inlägget om ni svarat på sociala medier så att vi kan komma och läsa!"

Just nu läser jag … Bergtagen av Thomas Mann

Just nu lyssnar jag på … Efterklang sa An Yu. Inläsare: Hedda Stiernstedt

Just nu tittar jag på … Frostbiten

Just nu njuter jag av … Frukostarna på altanen

Just nu längtar jag efter … Mer tid

3 kommentarer:

  1. älskar altanfrukostar, pausar Frostbiten

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag är väldigt fascinerad av Frostbiten. även om jag har en del invändningar

      Radera
  2. Efterklang tyckte jag mycket om!

    SvaraRadera