fredag 6 oktober 2023

Fem en fredag v. 40 2023: Planer

 elisamatilda: Fem en fredag v. 40: Planer

1. När planerade du senast något av typ fest eller event? I somras
2. Är du den som gärna organiserar aktiviteter? Det kan man nog säga
3. När har du nyligen upplevt plötsligt ändrade planer? I veckan
4. När planerade du något som sen fick dig att känna ”aldrig igen”? Det var nog faktiskt en resa till Polen. Lyckligtvis var jag nog ensam om upplevelsen
5. Vad har du för planer i oktober? Resa till Stockholm; Köpenhamnsresa; läsecirkelmöte hos mig; föreläsning om Det kontantlösa samhället

14 kommentarer:

  1. Det låter som bra planer för oktober tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. om det inte ösregnar och blåser hela tiden

      Radera
  2. Det låter som om din oktober blir trevlig och innehållsrik.
    Ha en fin helg!
    /Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det skulle absolut kunna bli trevligt

      Radera
  3. Vad kul att ha så många planer för månaden! Ha det gott i helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. förra månaden var jag i Göteborg och Borås så nu får jag balansera upp det hela lite

      Radera
  4. En hel del att göra i oktober, läser jag. Intressant och kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. oktober är en mycket aktiv månad. kan bli bra

      Radera
  5. Bra att du har så många saker planerade för just oktober. För det är ju den sista månaden innan det blir riktigt mörkt med vintertid och allt. Och ett besök i huvudstaden och i Köpenhamn är ju aldrig fel. Ta bara med dig varma kläder;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. är i Stockholm nu. solen strålar fast det stod regn på väderkartan. jag sitter ute och läser

      Radera
  6. Välkommen till huvudstaden, och kul med ett besök i Köpenhamn också!

    SvaraRadera
  7. är i huvudstaden nu. sitter ute och läser på altanen. helt underbart

    SvaraRadera