fredag 7 juni 2024

Fem en fredag v. 23 2024: Struktur

elisamatilda: Fem en fredag v. 23: Struktur 

  1. Vilken är den minst organiserade delen i ditt liv? Mitt rum
  2. Vilken är det mest organiserade delen i ditt liv?   Programverksamheten
  3. Hur bra hanterar du rutiner som ändras? Om jag tycker att det finns en bra anledning att ändra rutinen så är det helt OK!
  4. Vad gör du med oväntad oplanerad tid? Den fylls snabbt på ett eller annat sätt. Eller inte alls.
  5. Hur strukturerad är du vanligtvis? Vad det gäller mig själv är jag ganska strukturerad i allmänhet. Men omgivningen kan ju vara svårstrukturerad

10 kommentarer:

  1. haha, har inte lyckats strukturera maken på 40 år 💕

    *hittade våra Röstkort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag hittade mitt också efter en stund. nej, just det. sug själv kan en ju strukturera. värre med alla andra

      Radera
  2. Omgivningen kan definitivt vara svår att hantera!!!! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, sannerligen! ibland får en helt enkelt ge upp för sin egen sinnesfrids skull

      Radera
  3. Hehe, det går inte att ändra på någon annan än sig själv.

    SvaraRadera
  4. Skrattar åt din sista kommentar! Min dotter lider av att ha en mamma som är totalt ostrukturerad! O jag lider av att ha en dotter som är så strukturerad att spontaniteten får stryka på foten! Trevlig helg

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Alltså du är rätt så strukturerad, men du klarar inte ditt rum och inte din omgivning. Den var bra. Tack för ett riktigt gott skratt:-)

    SvaraRadera
  6. Så intressant hur man ser på saker. Själv tycker jag inte alls om när saker ändras. Jag vill gärna ha det lika hela tiden.

    SvaraRadera
  7. Oväntad oplanerad tid är ljuvlig, men ja, den fylls snabbt!
    Ha det gott!

    SvaraRadera