tisdag 22 november 2011

Bloggtips

Den här anteckningsboken är egentligen avsedd för anteckningar om böcker man läst.
Men jag tänker använda den till att skriva upp alla lästips jag får på olika bloggar.
Jag kan icke räkna dem alla än mindre minnas alla författare och titlar. Ofta rör det sig om litteratur som befinner sig lite vid sidan om kultursidorna. Och det är jätteroligt. Mycket bra komplement.
Jag har länge närt tanken, men nu ska det bli av. Jag börjar idag.
Men jag måste säga att Hanneles boktips idag 22 november lade jag direkt i korgen.
Engelsk pocket.
Ganska billig. Går att försvara...

3 kommentarer:

  1. jag har också skaffat, köpt, lånat många böcker jag hittat tips om på bloggar...

    SvaraRadera
  2. Jag har också en lite anteckningsbok för tips från bloggare. Helt ovärderlig.

    SvaraRadera
  3. Hannele, det blir alltmer så att bloggarna står för lästipsen.
    Nattens bibliotek: jag ångrar att jag inte börjat anteckna tidigare. insåg inte vidden av det hela

    SvaraRadera