tisdag 18 augusti 2015

Alla dessa val

PETER ROBINSON skriver om Alan Banks. 
Ett avsnitt av Kommissarie Banks visas i TV1 kl 21.00

MICHAEL CONNALLYs superhjälte heter Harry Bosch. 
Ett avsnitt visas i TV8 kl 21.00

Broadchurch är en brittisk kriminalserie som utspelas i Dorset i en liten sömnig kuststad. Kriminalkommissarie Alec Hardy spelas av David Tennant. Ett avsnitt visas ikväll i TV4 gissa hur dags? Rätt gissat! Kl 21!!!
Vad ska en stackars flicka välja? Jo, det blir Harry Bosch. Har inte läst Connelly och vad jag vet aldrig sett Harry Bosch i TV heller. De andra serieavsnitten kan jag se på Play.

6 kommentarer:

  1. (lyckliga jag som inte har så många kanaler :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det brukar faktiskt inte vara så att det går saker man vill se i tre kanaler. snarare tvärtom så går det saker man inte vill se i alla kanaler...

      Radera
  2. Jag såg också Bosch, har läst några böcker och har hatgillat honom. Gillade det jag såg men reklamen...så hemska avbrott och många! :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det var intressant att se. om jag förstår saken rätt så har man valt rätt skådespelare för själva Bosch. och reklamen! usch vad en hatar den. det är faktiskt oförskämt!

      Radera
  3. Jag kollade på Broadchurch. Ska se Banks på play.

    SvaraRadera