torsdag 30 juni 2016

Veckans bokbloggsfråga. v. 26

Barnboksbloggen: Hur påverkar sommaren ditt bokbloggande? Lägger du ner mindre tid på bloggandet under sommaren eller lägger du tvärtom ner mer tid nu när du förhoppningsvis är ledig? Kommer du att köra några speciella teman, utmaningar eller tävlingar på din blogg nu under sommaren eller kommer du kanske att ha ett semesteruppehåll från bloggen istället?
Jag fortsätter att läsa och blogga och bevaka de läsutmaningar och aktiviteter som inte tagit sommarlov. Däremot märker jag att jag inte följer några föresatser vad det gäller sommarläsning utan tar tag i det som kommer i min väg. Kanske blir det också något färre blogginlägg. Mera frihet, alltså, men så ska det väl vara på sommaren?
Lånad bild
 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. jag hade - och har - stora planer. sommaren är inte slut

      Radera
  2. Det blir lite samma hos mig - kör som vanligt men kanske lite färre inlägg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. lustläsning och lustbloggning, alltså. är det sommar så är det

      Radera