lördag 2 februari 2013

Bokbloggsjerka 1 - 4 februari



 Är du en ”samlare” av saker som kan kopplas till litteraturen (böcker, bokmärken, muggar med litteraturmotiv, etc)?

Det undrar Annika i sin 

bokbloggsjerka 1 - 4 februari

Mitt svar: Jag samlar på allt med anknytning till litteratur; bokmärken, muggar, halsband, örhängen, bilder, vykort, porslinsfigurer, pennor - allt sådant som man kanske hittar under kortare eller längre resor eller vid besök i olika bokhandlar.
Är man nörd så är man.


6 kommentarer:

  1. jag vill inte påstå att jag samlar... fast en och annan bokläsande tomte har jag :)

    SvaraRadera
  2. Samlar också men inte bara på litteraturrelaterade saker. Kom på när jag läste Hanneles kommentar att tomtar samlar jag ju också på. Har blivit ganska många med åren och även jag har några läsande tomtar.

    SvaraRadera
  3. :) låter roligt att samla, jag samlar knappt något...

    SvaraRadera
  4. Det är just vid de tillfällena, när man är ute och ser sig omkring, som det brukar ramla ner något man kan samla på i min shoppingkorg :)

    SvaraRadera
  5. Hannele, det är väl klart att dina tomtar läser...?

    Lena, du får kanske tänka efter vad du har? antagligen mer än du tror

    bokbild, det är ganska kul att samla. det går av sig självt när något är relaterat till böcker

    eller hur, Monika! precis så går det till

    SvaraRadera
  6. Vore kul se några bilder, jag missade utmaningen tyvärr, här är pckså överbelamrat... :)

    SvaraRadera