måndag 16 maj 2022

Selfie nr 3 2022

Klimakteriehäxan

Selfie nr 3 17 januari. (Resttenta för mig)


Och här kommer "mönstret" till en ny SELFIE i ord. Tolv saker handlar det om. Du kopierar och lägger in dina egna svar och är precis så kortfattad eller mångordig som du känner för!

1. Där har jag bott: Bromma

2. Känsla: Antipati (inte så ofta, men när det händer så händer det)

3. Bärs: Inläggssulor

4. Smycke: Ring

5. Trevlig vrå hemmavid: Gaveln på min säng (där jag sitter och läser i hörnet uppallad av kuddar)

6. Fågel: Nötväcka

7. Bästa plagget: Negligén

8. Hörvärt:  Nordegren & Epstein

9. På fötterna: Näbbskor (har jag visserligen aldrig haft några. men nöden har ingen lag)

10. Sött: Rom

11. Viktig accessoar: Midjeväska

12. Idol: Albin Lee Meldau

 

3 kommentarer:

  1. Kul att du framhärdar! Din idol har jag dock aldrig hört talas om vad jag kan minnas. Näbbskor har inte jag haft heller, jag vill ha lite "sexigare! skor ... Ringar har jag desto fler, gillar smycken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. min idol är en ung begåvad man som jag sett några gånger i TV. jag tänkte att jag tar igen de selfies jag missat. det är nyttigt att tänka annorlunda

      Radera
  2. Roligt att läsa dina svar. Blev lite konfunderad när jag hamnade i Selfie nr 3 Men det går ju fint. Ser flera likheter. Bromma känner jag väl till, har bott i Solna och var ofta där i någon sporthall-
    Näbbstövlar hade jag. Pappa köpte i Lappland och de var handgjorda. Minns att de var så hala . Nordegren &Epstein lyssnar jag gärna på.
    Vad gäller idolen var det inget namn som jag kände till. Får nu Googla.

    SvaraRadera