fredag 20 december 2019

Fem en fredag v. 51: God jul!

elisamatilda fokuserar på julen i sin fredagsutmaning Fem en fredag v. 51


Vad gillar du mest med julen?
Familjesammandragningen; julmusiken

Hur kommer du spendera årets jul?

Med hela familjen; same procedure as last year

När slutade du tro på tomten?

Vet inte riktigt att jag någonsin trott på honom

Byter du någonsin en julklapp du får?

Det händer mycket sällan. Men om det blir fel storlek eller en bok jag redan har så byter jag.

Brukar du ha uppesittarkväll?

Det brukar det bli av sig självt

7 kommentarer:

  1. Tack för dina svar, ungefär som jag, ser jag.
    Önskar en trevlig fredagkväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag kände igen dina svar också. trevligt veckoslut och en god jul och ett gott nytt år!

      Radera
  2. En riktigt mysig jul med andra ord, familjen och musiken man blir lätt avundsjuk, dock inte missunsam ;)

    SvaraRadera
  3. På tal om musik minns jag en gång, tror det var 1986 d man på banken jag jobbade på hade kommit på den geniala idén med julmusik i banklokalen. Samma låtar dag efter dag i en månad, jag lovar att man var less till slut!
    God Jul!

    SvaraRadera
  4. Låter som att du får en väldigt mysig jul!

    SvaraRadera