söndag 19 april 2015

さようなら Sayonara! Next stop Tokyo!

Att läsa är att resa står det på Akademibokhandelns påse. Jag tycker att man kan vända på det också. Ofta läser man ju en hel del före, under och efter resan. Idag åker denna blogg på vårresa till Japan. Det kanske blir lite tunnsått med bloggandet i ett par veckor. Det vet jag inte. Men jag hoppas att jag slipper datorkrasch den här gången! Nu kommer vi i slutet på körsbärsblomningen. Hösten 2013 njöt vi av alla vackra lönnfärger. Liebster Award-nomineringarna från BOKLYSTEN och MEST LENAS GODSAKER- tack! - tar jag itu med så snart jag kan.

8 kommentarer:

  1. dessa böcker kunde du väl inte lämna i affären.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, nej, nej! klart att de följde med hem! och så några till...

      Radera
  2. Det låter jättespännande att resa till Japan! Jag ser också att du redan är nominerad till Liebster Awards - jag kollade inte så noga och har också nominerat dig... Bara om du hinner och har lust förstås! Ha en riktigt trevlig resa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag ska göra vad jag kan när tiden så tillåter. just nu är jag kolossalt busy. och det kommer jag att vara ett par veckor till

      Radera
  3. Svar
    1. tack, Hannele, jag ska verkligen anstränga mig!

      Radera
  4. Underbart! Hälsa alla japaner och ha det så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag hälsade på bra många japaner när vi åkte till Kamakura i rusningstid i morse...

      Radera