onsdag 4 januari 2023

Veckans kulturfråga v 1 2023

 

enligt O: Veckans kulturfråga v. 1 2023 gäller kulturella mål, planer och önskningar under 2023. 

Jag tänker följa vissa läsutmaningar varav Veckans kulturfråga är en.  Och så ska jag försöka hålla bättre reda på mina anteckningar om det jag läser. Jag skriver i flera anteckningsböcker, på tidningar och kuvert och så är de borta när jag behöver dem. Jag borde planera läsningen också, men det är svårt eftersom jag har svårt att läsa något annat än det jag känner för i stunden. Vad det gäller film har jag inte varit på bio på länge och hemma ser jag hellre serier. Kanske ska jag bättra mig på filmområdet. Konserter håller jag alltid utkik efter. Konstutställningar gillar jag och besöker så ofta jag kan.

4 kommentarer:

  1. läser mest det jag känner för stunden

    SvaraRadera
  2. Jag tycker tvärtom ofta att det är ganska kul att planera min läsning men alla är vi ju olika! Rent bloggmässigt tänkte jag haka på fler såna här vecko-bloggutmaningar då jag så gärna vill hålla bloggvärlden levande!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar att planera, men sedan läser jag ändå det jag vill. Listorna är ändå bra som inspiration!

    SvaraRadera