torsdag 29 december 2022

Helgfrågan v. 52 2022: Bokutmaningar 2023

 

Mias bokhörna: Helgfrågan v. 52: Snart har vi ett nytt år framför oss. Finns det några bokutmaningar du ska anta?

Ja, absolut. Bokutmaningar är ett av många sätt att umgås med böcker; sina egna och andras: Tisdagstrion (Ugglan & Boken), Veckans kulturfråga (enligt O), Helgfrågan (Mias bokhörna), Fem en fredag (elisamatilda), Veckans mening (Mina skrvna ord), En smakebit på søndag (astridterese på den norska bloggen Betraktninger), Orsakullans månatliga bloggutmaning, Kaosutmaningen (om någon tar sig an den) och Boktolvan (enligt O). Jorden runt på 100 böcker är ett av Ugglans & Bokens roliga roligt projekt som sträcker sig över längre tid. Eventuellt dyker det upp något annan läcker utmaning som jag inte kan stå emot.

12 kommentarer:

  1. visst är det svårt att motstå roliga bokutmaningar!

    SvaraRadera
  2. Jag måste bli bättre på bokutmaningarna

    SvaraRadera

  3. du fortsätter väl med helgfrågan? om du orkar, förstås. bokutmaningar är kul, men de får inte bli ett måste

    SvaraRadera
  4. Det var en hel del utmaningar och aktiviteter och kanske det blir fler låter det som? Blir inte så många för mig, måste ju jobba också :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. en får ju försöka sköta sina plikter också. så klart. utmaningar och aktiviteter får en ta på lediga stunder. flera utav dem tar inte speciellt lång tid. och de förenar ju nytta med nöje

      Radera
  5. Wow, du kommer inte ha svårt att få tiden att gå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, det problemet har jag inte. tvärtom. jag hinner inte med allt jag vill!

      Radera
  6. Svar
    1. vet ju inte om Kaosutmaningen kommer att fortsätta. vi får se vad det blir till slut

      Radera
  7. En del av det där har jag faktiskt inte tänkt på utmaningar, men det kanske det är! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. någon form av utmaning är de ju alla. de kräver något av en. men vissa är det ju mer än andra

      Radera