fredag 22 mars 2024

Fem en fredag v.12 2024:Fem

elisamatilda:Fem en fredag v.12:Fem

  1. Vilket ord på fem bokstäver beskriver ditt humör idag? Knäpp
  2. Vilka fem ord beskriver planerna för din helg? Damlunch, loppis, broderi, brasskonsert, bokprat
  3. Nämn fem adjektiv för att beskriva din vecka. Aktiv, tröttande, upprörande, allvarlig, otålig
  4. Vilka fem saker ser du i din närhet? Två katter, 2 datorer, 2 vinglas, en lampa, min telefon
  5. Vilket av dina fem sinnen är starkast? Lukten

12 kommentarer:

  1. haha, knäpp, låter som en bra helg

    SvaraRadera
  2. Låter som en rolig helg! Hoppas det blir så också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. omväxlade. jag tror att planerna kommer att genomföras

      Radera
  3. Skrattade också när jag såg din knäppa humör. Det lovar gott inför kvällen och helgen;-) Och dina planer för helgen är ju väldigt varierade, så du lär inte få tråkigt:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, jag kommer att kasta mig mellan aktiviteterna

      Radera
  4. Knäppt humör låter bra! Ha det så kul i helgen!!
    KRAM-Susie

    SvaraRadera
  5. Wow vilken härlig knäpp helg du har framför dej, med många olika aktiviteter! Är avundsjuk på dina 2 katter , saknar en katt här hemma!
    Ha det fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. inte mina katter. jag kunde lagt till fyra höns också. väninnan jag hälsade på hade skaffat nya höns.

      Radera
  6. Hoppas helgen blir bättre än din vecka har varit, upprörande och tröttande allvarlig låter inte som någon höjdare! Brasskonsert o broderi är inget för mig, men bokprat skulle jag gärna delta i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, veckan var inte så jättebra. men helgen hos väninnan blev avkopplande

      Radera