fredag 18 oktober 2019

Fem en fredag v. 42

elisamatilda ställer fem frågor till oss som vanligt eftersom det är fredag

1. När fick du senast konsultera en manual/instruktionsbok?
Det gör jag hela tiden. Med skiftande resultat
 
2. Vad brukar folk fråga dig om?
Någon bra bok att läsa
 
3. Vad gav dig senast huvudbry?
Fråga fem 
 
4. Har du någon gång löst Rubiks kub?
Nej. Varför skulle jag det när det finns så mycket annat 
som är roligare att göra
 
5. Vad ser du en gång i veckan men två gånger i minuten?
??? Men - va! - jag tror jag vet!

8 kommentarer:

  1. Kul att läsa dina svar på dagens frågor!
    Jag tror nog att du har klurat ut svaret på nr 5.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. numera låter jag sönerna fixa nya saker... blivit lite lat, de är så snabba - men är ingen hemma eller i närheten så får jag försöka själv, har egen verktygslåda och annat söm varje kvinna bör ha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. just det. bra sås reder sig själv. verktyg hittar en alltid

      Radera
  3. Hahaha! Frågan 5 fick jag googla, då jag är urkass på gåtor.
    Manualer undviker jag så gott jag kan. Testar mig fram istället, med väldigt skiftande resultat måste jag medge;-)

    SvaraRadera
  4. dert är inte så dumt att testa sig fram. en lär sig något på vägen. vilket en inte alltid gör när en läser manualer

    SvaraRadera
  5. Tyckte veckans frågor var riktigt svåra, speciellt den där sista som jag sedan fick svaret på :D. Kan tänka mig att du får frågor om böcker :D. Kul när man har det intresset :)

    SvaraRadera
  6. Uppskattar ditt svar på fråga 4 mycket!!!!

    SvaraRadera