lördag 8 juli 2023

Veckans meningv. 27 2023

MIN

"Skogen bakom vårdcentralen är egentligen minimal, per definition nog en dunge, men man behöver bara ta sig några meter in för att bli osynlig före de vuxna på altanerna." 

Robert på bokbloggen Mina skrivna ord har en lördagsutmaning som han kallar Veckans mening. Vi delar med oss av en mening som vi av ena eller andra anledningen stannat upp inför. Utan att spoila något så klart. Min Veckans mening v. 27 kommer från sidan 26 i Häng City av Mikael Yvesand.

5 kommentarer:

  1. Man får hoppas att de inte har alltför mycket ofog för sig när de vuxna inte ser ;)
    PS. Jag har lagt in den korrekta länken till din mening på min blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, Robert! jag tror att det blir en hel del ofog

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Satt dom fast där... de vuxna på altanerna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. det står det inget om. men förmodligen förekom de där ganska ofta

      Radera